Apgailestaujame, tačiau visos vietos į šią stovyklą išparduotos.
Stovyklos pamainos trukmė – 10 dienų. Kas dešimt dienų keičiasi veiklos, tačiau galite rinktis bet kokį dienų skaičių (nuo 1 iki 10) bei skirtingas pamainų savaites. Dirbame be savaitgalių ir švenčių dienų. Stovyklos darbo laikas 8-18 val.
Galimi pasirinkimai:
07.02-07.05 (4 dienos)
07.16-07.20
07.23-07.27
07.30-08.03
€30 / dienai (nuo vienos iki trijų dienų)
€120 / 4 d.
€140 / 5 d.
€220 / 9 d.
€240 / 10 d.
Nuolaida už du ir daugiau vaikus – 5 proc. Pastoviems klientams 10 proc. lojalumo nuolaida.
Kodėl verta?
Stovyklos programa sudaryta, atsižvelgiant į alfa ir z kartos vaikų ypatumus, todėl stovyklautojams tikrai neliks laiko nuobodžiauti: kiekvieną dieną vaikų lauks smagios pramoginės ir edukacinės išvykos, daug judesio ir kūrybiško fizinio aktyvumo, emocijų ugdymo bei dėmesingo įsisąmoninimo (mindfulness) pamokėlės sutelks jų dėmesį į svarbius asmenybės tobulinimosi aspektus, padės mokytis dėmesingumo, nusiraminimo, pykčio atpažinimo, spręsti bendravimo, pasitikėjimo savimi problemas.
Stovyklos metu vaikams bus suteikiamos žinios, tačiau edukaciją pateikiame taip, kad pažinimo ir mąstymo procesai suteiktų stovyklaujančiam vaikui bendravimo džiaugsmą, o sukurta palaikymo aplinka skatintų norą keistis. Stovyklos būtina dalis – reguliarus fizinis aktyvumas, kuris pateikiamas kūrybiškai.
Tikslas
Ugdyti socialines-emocines kompetencijas.
Uždaviniai:
- gerinti sugebėjimą bendrauti ir bendradarbiauti, sutelkti dėmesį, nusiraminti,
- didinti pasitikėjimą savimi, padėti lengviau integruotis įvairiose socialinėse terpėse,
- skatinti fizinį aktyvumą, mokytis atsipalaiduoti.
STOVYKLOS PROGRAMA
Pirma diena. „Aš žiūriu į tave, pasauli“
Diena skirta vystyti gebėjimus stebėti ir pastebėti kitus. Šią dieną mes susipažinsime ir atrasime naujus, o gal ir senus draugus. Bandysime tyrinėti stovyklos draugų asmenybės bruožus, talentus, pomėgius.
Antra diena. „Veidrodžių karalystė“.
Dienos tikslas – išmokti pamatyti save iš šalies, gauti atspindį iš supančios aplinkos ir pasistengti jį teisingai suprasti.
Ši diena privers pagalvoti kaip dalyvis pristato save kitiems, kaip ieško draugų, kodėl jį mėgsta arba gali pamėgti kiti. Vaikams neretai sunku atsigręžti ir pagalvoti apie save. Todėl šią dieną paskirsime savistabai – koks aš, kodėl aš patinku ar nepatinku kitiems, ką dar galėčiau pasistengti padaryti.
Trečia diena. „Mes komanda“
Diena skirta tobulinti kolektyvinio darbo įgūdžius.
Komandinės užduotys – geriausias būdas skatinti grupinį darbą, susitelkti, ieškoti galimybių suderinti skirtingų asmenybių pastangas laimėti konkursą, žaidimą ar kokią nors rungtį.
Išbandysime darbą skirtingo dydžio komandose – po 2, po 3 ir daugiau. Padėsime dalyviams susimąstyti apie lyderystės ir komandiškumo prasmę.
Ketvirta diena. „Juokingadienis“
Dienos tikslas – išmokti taikyti ir priimti humorą, humoro pagalba pristatyti savo išskirtines savybes, atskirti patyčias nuo humoro.
Stovyklos erdvė pavirs teatro, kino scena arba televizijos studija, kuriose vyks unikalūs pristatymai. Būtinai su humoru ir šiek tiek šaržuojant. Skatinsime dalyvius įgyti sceninės drąsos ir pademonstruoti artistiškumą, sumanumą, kūrybines galias bei sugebėjimus įsikūnyti. Pasirodymus vertins patys stovyklautojai, o geriausiai įvertinti bus apdovanoti.
Penkta diena. „Taikos misija“
Diena skirta mokytis suprasti konfliktų atsiradimo priežastis ir juos spręsti.
Užsiėmimų metu dalyviams bus pateiktos užduotis, kurių metu teks pažvelgti į nemalonias situacijas kitų akimis. Tam, kad būtų lengviau, nagrinėsime konfliktus, pasitelkę įvairiems gyvūnams būdingus elgesio bruožus, ir būtent jų akimis, ausimis ar nosimis vertinsime konfliktus ir ieškosime išeičių.
Šešta diena. „Didelės svajonės – dideli pasiekimai“
Dienos užduotis – paskatinti vaikus susimąstyti apie savo lūkesčius, pasvajoti ir pabandyti išsikelti realius, bet nemenkus tikslus gyvenimui.
Vaikams lengviau išreikšti savo mintis ne žodžiais, bet veiksmais, kūrybiniu darbu. Tokios užduotys padeda susitelkti, nors ir trumpam. Paveikslo sukūrimas, pasitelkiant bet kokias priemones – puiki galimybė iliustruoti tai, apie ką galvojama. Dalyviai bus paprašyti iliustruoti savo tikslus ir svajones, o vėliau apie jas papasakoti vienam iš pasirinktų grupės draugų. Užsiėmimų vadovas padės atkreipti dėmesį į teigiamus gyvenimo planavimo aspektus ir paskatins tomis akimirkomis, kai svajoti bus nedrąsu ar net neįdomu. Grupė aptars didelių siekių ir ryžto svarbą.
Septinta diena. „Kitoks ir tuo patenkintas.“
Dienos tema – kitoniškumo suvokimas ir gebėjimas keisti požiūrį į save.
Lengva, kai sekasi bendrauti, kalbėtis ir žaisti drauge su kitais. Deja, kartais atsitinka, kad į smagius žaidimus priimami ne visi, kažkas lieka nuošalyje. Svarbu, išmokti bendrauti su tais, kurie mums atrodo „kitokie“, priimti juos tokius, kokie jie yra bei suprasti, kad mes ir patys esame kitokie. Kartasi reikia apsukti savo mąstymą aukštyn kojomis ir sau sušukti „Valio! Aš toks vienintelis“. Šią dieną mokysimės priimti, bendrauji su „vieninteliais tokiais“. Kiekvienas iš mūsų esame įdomūs, nes esame kažkuo kitokie – plaukų spalva, šypsena, balso tonu, talentais ir kaip smagu kitiems parodyti save kitiems, kai jie mus priima ir leidžia atsiskleisti.
Aštunta diena. „Out of the box“
Net ir gerai anglų kalbos nežinantys puikiai supras šio išsireiškimo reikšmę. Galvoti, kurti, daryti, elgtis „išlipus iš dėžės“, t.y. atsikračius savo vidinių apribojimų. Diena skirta mokytis ieškoti nestandartinius sprendimus.
Nuo ko prasideda nestandartinė kūryba? Galbūt nuo neįprastų kūrybos priemonių, – tarkim, dažų, kuriuos patys išrasime ir pagaminsime? O vieną teptuką galėtume pakeiti iš karto dešimčia? O kaip jums skamba kojos? Raudonos? Žalios? Nesnausime ir sukursime tikrus meno šedevrus, kuriuos kabinsime ant savo meno galerijos sienos. Ieškosime nestandartinių paveikslų vertinimo būdų. Procesas sukels neabejotinai daug emocijų, kartais net priverčiančių nuliūsti, supykti. Tuomet padedami vadovų, dalyviai mokysis įgyti platesnį požiūrį į kylančias emocijas, suprasti vertinimo proceso svarbą ir įtaką tiems, ką ir kaip vertiname.
Devinta diena. „Optimistas VS Pesimistas“
Dienos klausimai – kuris būdas padeda mokytis ir bendrauti? Kaip atpažinti savyje vieną ir kitą, kaip užkurti teigiamą mąstymą ir jį išlaikyti?
Geriausias būdas pamatyti save iš šalies – paprašyti draugų, kuriais pasitikime, apibūdinti mus. Vaikai nors ir drovisi, tačiau labai vertiną vaidybą, tad pasitelksime tokią išraišką ir bandysime užimti vienas kito kėdes. Grupės draugai apibūdins vieno, paskui ir kiekvieno draugo būdą, charakterio bruožus. Apibūdinimas vyks veidrodžio principų, stovyklautojai rodys, vaidins, demonstruos tai, kaip draugas elgiasi. Po tokio pasirodymo apibūdinamasis turės pasakyti, kokiai stovyklos pusei jis save priskiria, ar optimistų ar pesimistų. Na o ugdomosios dalies finale organizuosime tikras kautynes tarp „O“ ir „P“. Žinoma, ginklais šiuo atveju taps šypsenos (kas ilgiau išlaikys šypseną) ir kiti improvizacijos ir vaidybinės išraiškos būdai.
Dešimta diena. „Aš dar ne burtininkas, aš dar tik mokausi“
Dienos ugdomasis tikslas – vaikai turi mokytis atsikratyti baimės, nepasitikėjimo ir suvokti, kad nuo jų ir ypatingai nuo jų požiūrio priklauso, kaip aplinkinis pasaulis su jais elgsis ir koks jis bus: malonus ar grasinantis, teikiantis galimybes ar apribojantis.
Štai tokia filosofine, tačiau ne mažiau praktine, gaida norėsime pabaigti mūsų praktinius ugdomuosius susitikimus. Būtinai aptarsime, ko pasiekėme per pastarąsias dienas ir kur dar turime tobulėti, kur judėti, kaip judėti, kai išsiskirstysime. Kursime bendrą vaidybinį filmą, kuriame nestigs humoro, bet ir realybės. Stovyklautojai bus paprašyti inscenizuoti savo ir savo dabartinės šeimos gyvenimą (atskirą jo aspektą, dalį). Tą pačią dieną mėgausimės savo kūriniu, ir norintys galės pasidalinti savo įžvalgomis. Toks ugdymo metodas neretai padeda vaikams identifikuotis su savo artimaisiais, pamatyti jų elgesio priežastis, iš naujo įvertinti savo požiūrį į tam tikras namuose vykstančias situacijas. Grupės vadovai užtikrins, kad šie procesai vyktų teigiamoje aplinkoje, todėl savęs pažinimo veikla atneš dalyviams atradimų džiaugsmą.
VILNIUJE vaikai pramogaus (edukacijos išdėliotos eilės tvarka pagal pamainos dienas, tačiau tvarka gali keistis):
Uno parke patirs jėgos, baimės ir komandiškumo emocijas, Žirmūnų paplūdimio aikštelėje išbandys tinklinį, naujausią edukaciją patirs Prezidentūros muziejuje, aplankys Vingio botanikos sodą, mokinsis piešimo ant vandens meno, Nacionaliniame dailės muziejuje dalyvaus edukacijoje “Apie meną ir emocijas“, keliaus į ekskursiją po oro uostą, Lietuvos nacionaliniame muziejuje aplankys edukaciją „Žaislai ir vaikai” , užsuks į Televizijos ir radijo muziejų, sužinos koks Vilnius iš 77 metrų aukščio.
KAUNE vaikai pramogaus (edukacijos išdėliotos eilės tvarka pagal pamainos dienas, tačiau tvarka gali keistis):
Uno parke patirs jėgos, baimės ir komandiškumo emocijas, Panemunės paplūdimio aikštelėje aktyviai pramogaus, komandinio darbo įgūdžius stiprins Lazerių kambaryje, vyks į pažintinę kelionę į 3-ią fortą, pasivažinės su funikulieriumi, vyks į ekskursiją po Kauno oro uostą, vaiku literatūros muziejuje dalyvaus naujoje edukacijoje “Spinta, prasiverk”, Nacionaliniame M.K. Čiurlionio dailės muziejuje kurs savo knygai Ex LIBRIS, užlips ant Prisikėlimo bažnyčios stogo ir iš apžvalgos aikštelės stebės Kauną iš aukštai, smagiai riedės linksmuoju troleibusu.
DIENOTVARKĖ:
08:00-09:00 Susirenkame. Linksmai ir aktyviai nusiteikiame pažinimo darbui.
09:00-10.00 Teorinės ir praktinės užduotys, edukacinė-kūrybinė veikla.
10:00-10:15 Užkandžiaujam.
10:15-11:15 Teorinės ir praktinės užduotys, edukacinė-kūrybinė veikla arba išvykos.
11.15-12.45 Fizinis aktyvumas lauke arba salėje arba išvykos.
13:00-14:00 Pietūs.
14:00-16:00 Edukacinė/pramoginė veikla arba išvykos arba fizinis aktyvumas.
16:00-16:10 Užkandžiaujam.
16:10-17:30 Dienos įžvalgų laikas. Kūrybinė veikla arba fizinis aktyvumas.
17:30-18:00 Skirstomės.
MAITINIMAS
1 karšti pietūs (kavinėje) bei 2 užkandžiai.
VADOVAI
Su dalyviais stovykloje užsiims patyręs ir entuziastingas personalas, turintis pedagoginį, neformalaus asmenybės ugdymo, meno, teatro, fizinio aktyvumo ar kitą išsilavinimą. Visi vadovai praėję privalomus organizatoriaus teikiamus mokymus.
STOVYKLOS VIETA
Kaune – Kauno A.Puškino gimnazija (Vytauto pr. 50).
Vilniuje – Šv. Kristoforo progimnazija (Kalvarijų g. 87).
Į STOVYKLOS KAINĄ ĮSKAIČIUOTA:
- maitinimas
- pramoginių ir edukacinių išvykų išlaidos
- priemonės ir techninis aprūpinimas
- į kainą neįskaičiuotos vykimo visuomeniniu transportu išlaidos.
PAPILDOMA INFORMACIJA
- Organizatoriai pasilieka teisę be atskiro įspėjimo koreguoti stovyklos programą,
- Stovyklautojams būtina turėti sveikatos pažymos mokyklai galiojančią kopiją.
- Būtina turėti papildytą elektroninį bilietą keliauti visuomeniniu transportu.
- Kelionių agentūra „Zigzag Travel“ parduoda kelialapį į stovyklą ir neatsako už programos pakeitimus bei kitas su stovyklos organizatoriumi susijusias funkcijas. Dėl paslaugos suteikimo visos pretenzijos pateikiamos stovyklos organizatoriui.